18 Ocak 2011 Salı

TÜKETİLMİŞ

Gene içimden geçenleri yazamayacağımı biliyorum ama gene de deniyorum...Ne anlatacağımı bilmeden bembeyaz bir sayfa açtım önüme...Aşktan sevgiden bahsetmek isterdim ama tüketilmiş herşeyin içindeyim şu an...İstediklerimin arasında ilk başta yer alırdı sevgi eskiden...Şimdi ise en son isteğim oldu...Söylüyorum artık herkese açıkça benden sevgi beklemeyim diye...Bende de kalmadı ki artık...Söylüyorum artık herkese açıkça beni sevmeyin diye...Sizde de kalmadı biliyorum...Yalanlar ile örülü bir çemberin içindeyim...Ya da ben öyle düşünüyorum ama önemli olan neden bu çıkmazın içindeyim...Sorun bende mi acaba diye düşünüyorum...Evet aslında sorunun cevabını biliyorum...Her şey benim yüzümden...Bu         güvensizliğim,değersizliğim,sevgisizliğim...Yaşadıklarım...Adaletsizliğine inandığım dünya şu an bana zengin fakir ayrımı yapmıyor yalnızca...Artık buna duygular da eklendi...O bardak da duygu yok artık neden içmeye kalkıyorum ki...Ne kadar kötü bir durum değil mi??? Kanayan parmağınızın acıdığını bile fark edemiyorsunuz...Peki ya kanı gören var mı etrafınızda???Hayır o da yok...Aynen acıyan içimi de gören yok...Bu durum nereye kadar gidecek onu da bilememek...Sonsuzluk...Elimde sihirli bir değnek olduğunu düşünüyorum...Her gece başımı yastığıma gömdüğümde...İlk önce en kötü olayları düşünüyorum...Ağlıyorum...Sonra iyi olayları düşünüyorum...Gülüyorum...Ağlamak ve gülmek ikisi bir arada...Yani bir nevi delilik hali...Ama en azından yaşadığımı fark ettiriyor gözlerim ve dudaklarım bana...Ve şunu anlıyorum ki...Evet ben hala nefes almaktayım...Peki hayata tutanabilmek için sadece nefes gerekli mi???Dedim ya kadehteki son damla bitti...Susuzluktan boğazım kurudu...Geri istiyorum artık aşkı...Geri istiyorum ab-ı hayat suyumu...Tüketilmiş ne varsa...Anamın karnından nasıl doğdum ise şimdi öyle omak istiyorum...Her ne kadar masum ve günahsız olmasam da...Hayata dair bir neşem olsun...Bir istediğim olsun...Bir nedenim olsun bu nefesi harcarken...Neyse bunlar sadece bir temenni...Olmayacaklarını biliyorum ama gene de yazıyorum...Sevgisiz,aşksız...Heyecansız...Yalanlar ile bezeli...Yorucu...Samimiyetsiz...Tek düze bir hayat...
Al benisini tüketmiş bir hayat...İşte köprüden geçerken karşılaştığınız ben...Sevgilerle...

                                                                                      I_lean


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder