15 Temmuz 2011 Cuma

Well, when you go 
İyi, sen giderken 

Don't ever think I'll make you try to stay 
Sakın kalmanı sağlamaya çalışacağımı düşünme 

And maybe when you get back 
Ve belki geri döndüğünde 

I'll be off to find another way 
Başka bir yol bulmak için vazgeçmiş olacağım 


And after all this time that you still owe 
Ve hala borçlu olduğun onca zamandan sonra 

You're still the good-for-nothing, I don't know 
Sen hala -hiçbirşey- için iyi deilsin, bilmiyorum 

So take your gloves and get out 
Öyleyse eldivenlerini al ve dışarı çık 

Better get out while you can 
Dışarı çıksan iyi edersin çıkabildiğin kadar çabuk 


When you go 
Giderken 

Would you even turn to say 
Dönüp dermisin 

"I don't love you like I did yesterday" 
"Seni sevmiyorum dün sevdiğim gibi" 


Sometimes I cry so hard from pleading 
Bazen çok fazla ağlıyorum yalvarmaktan 

So sick and tired of all the needless beating 
Bıkıp usandım tüm o gereksiz yenilgilerden 

But baby when they knock you down and out 
Ama bebeğim onlar sana vurup yere serdiklerinde 

It's where you oughta stay 
Kalman gereken yer orası 


And after all the blood that you still owe 
Ve hala borçlu olduğun onca kandan sonra 

Another dollar's just another blow 
Başka bir dolar bir başka hamle sadece 

So fix your eyes and get up 
Öyleyse gözlerini sabitle ve ayağa kalk 

Better get up while you can 
Ayağa kalksan iyi edersin kalkabildiğin kadar çabuk 


When you go 
Giderken 

Would you even turn to say 
Dönüp dermisin 

"I don't love you like I did yesterday" 
"Seni sevmiyorum dün sevdiğim gibi" 

Well come on come on 
Hadi gel,gel 

When you go 
Giderken 

Would you have the gots to say 
Söyleyecek birşeyin var mı? 

"I don't love you like I loved you yesterday" 
"Seni sevmiyorum dün sevdiğim gibi" 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder