11 Temmuz 2011 Pazartesi

YALANLAR...

Sana o kadar çok yalan söyledim ki...
Hangisi geçek hangisi değil...
Ben bile bilmiyorum...
Ufak ufak damlalar halinde idi...
Zaman içerisinde kocaman bir deniz oldu...
Ben bile kendimi yalanlar ile oyalamaya başladım...
Oluşturduğum yalan denizinde yüzmeye başladım...
Artık gerçek yok bende...
Ama sana gerçek olmayanı sunabilirim...
Duymak istediklerini değil ama...
İstemediklerini gözüm kırpmadan öldürebilirim...
Kelimeler en büyük günahkar değil aslında...
Ben kelimeleri kullandım silah yerine...
Düzden okumayıp hep tersten anlattım sana...
Doğruyu hiç bir zaman bil istemedim...
Yalanlar söyledim sana...
Kitabın sonunda erkek ölüyordu...
Kız yalnız kalıyordu aslında...
Ama sen bunu hiç bilmedin...
Mutlu sonla bitmedi hiç bir kitap...
Yalanlar...yalanlar...yalanlar...
Hiç bir zaman beni mutlu sona sürüklemedi...
Şimdi denizinde boğuluyorum...
Ah o yalanlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder