15 Eylül 2011 Perşembe

BEKLEMEK...

     Beklemek belkide en sıkıcı zaman dilimidir...Özellikle de sonunun ne olacağını bilmediğin bir şey için beklemek daha da can sıkar...Zaten bizleri dengesiz hale sokan illet de hep bu bilinmez beklenti değil midir??? Kötü ya da iyi...Sonuca varana kadar çekilen eziyetin hesabını kim ne ile ödeyecek merak ediyorum...
     Ama gene de bekliyorum...Sabırsızlıkla bekliyorum...Üzülsem dahi bekliyorum...Kafamda kurduğum kötü senaryoları oynamaya devam edeceğim bu süre zarfında...Belki gidersin diye kuruyorum bütün oyuncularımı...Belki de gitmezsin diye de avutuyorum kendimi üzüldüğüm anlarda...Ama şunu çok iyi biliyorum ki sen ,ne karar verirsen ver her zaman kendin için en iyi olanı seçeceksin...İleride üzülmemek için ve üzmemek için en iyi yolu tercih edeceksin...
      Beklemek...Kocaman bir canavarın dişlerinin arasında durmak gibi...Ne zaman mideye ineceğini bilmemek...Kör adımların bekçisi çoğu zaman da...Kısır düşünceler arasında gidip gelmek en zor olanı ise...Ama öyle ama böyle...Bekliyorum...Kararın ne olursa olsun...Verilen karara her zaman saygımız vardır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder