13 Ocak 2012 Cuma

Yaşadıklarım-Yaşayacaklarım

İçimdeki sıkıntının bir anlamı yok
Her şey yolunda gibi gözüküyor
Ama öyle değil
Adını koymak lazım artık bunun
Her gün yazışmak,görüşmek ile aynı değil
Belirsizim
Kararsızım
Daha da kötüsü karamsarım
Gelsin diye bekliyorum
Ondan sonra emin olacağım verdiğim karardan
Ya da vazgeçeceğim
Kim bilir
Benim problemim güvenmek
O kadar yara aldım ki geçmişte
Kimseye açamıyorum kalbimi
Artık ne gözüktüğüm kadar iyi kalpliyim
Ne de gösteremediğim kadar sevgi dolu
Yaşananlar çok şey öğretti bana
Hep kendim gibi düşünüyorum herkesi
Çabuk kanıyorum
Çabuk kırılıyorum
Dışarıdan baksanız
O kadar sert bir kabuğu var ki
Kimse için üzülmez
Bencil dersiniz
Belki de
Artık umursamıyorum
Tek bir şey için uğraşıyorum
Değerimi anlayacak biri olsun diye
Zor zor zor

1 yorum: