20 Nisan 2012 Cuma

boşluk...

çok büyük bir boşluk yaşıyorum...
hayatımda kimse yok diye duygusal boşluk yaşadım bir süre...yeni bir sevgili buldum kendime...
hayatta hiç bir işe yaramıyorum diye işe başlama düşüncesi vuku buldu beynimde...gittim iş başvurusu yaptım...kabul edildim...güzel bir işim var...
ama gene de büyük bir boşluk yaşıyorum...
hala bir işe yaramadığımı düşünüyorum...
ilgisizlik söz konusu bile değilken ben neden böyleyim...
sabahtan akşama kadar müzik dinliyorum...kendime göre bir çalma listesi oluşturuyorum...bütün gün bilgisayar başında liste amacındayım...arada iş çıkarsa yapıyorum...ufak tefek işler ama bunlar...
hala mutsuzum...
her ay düzenli bir şekilde maaş alıyorum...e babam da arkamda...sırtım yerde değil hiçbir zaman...kısacası mali sıkıntım da yok...
gezip tozma derseniz...o da yerinde...canımın istediği yere gidiyorum...geziyorum...yiyorum...içiyorum...onda da bir sıkıntı yok...
mutsuzluk halim neden devam ediyor ki...
hobim de var...puzzle yapıyorum canım sıkıldığı zaman...zaten en büyük alışkanlığım televizyon izlemek...kocaman lcd ekran bir televizyonum var...açıyorum istediğim diziyi izliyorum...zaten televizyonum olmasa da bilgisayarım var...onunla arkadaş gibiyim...
ha arkadaş derken...canlı kanlı arkadaşım da var...arkadaşlarım daha doğrusu...okul arkadaşlarım...apartmandan komşular...onlara gidip geliyorum bazen...bunda da bir sıkıntı yok...
ama hala ben mutsuzum...
evet hayatımda bir şeyler eksik...
ama ne???
çözemiyorum...
bulamıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder