6 Mayıs 2012 Pazar

The End...

Ben,sende nerede hata yaptım???Ne zaman sana karşı anlayışsız ve samimiyetsiz oldum???Sen ne dedin ben "olmaz" dedim???Karşı çıktım???"Hayır" dedim???Ben nerede yanlış yaptım da bana anlatmadın???Açıklamadın???Hislerini,hissettiklerini söylemedin???Ne zaman arkanda durmadım???Seni anlayamadım???Hor gördüm???Anlayışsızca davrandım???
Çok zor değilmiş söylemek değil mi???İçindekileri bir bir dökmek...Hislerini açıklamak...Düşüncelerini paylaşmak...Ama bana değil!!!Senin en yakınında olan insana değil!!!
Bütün acılarını bana yükleyerek gidişin...Sadece uzaklaştırmak için...Eziyetini ben çekerek...Tebrik ediyorum seni...Küfretmek ya da sövmek bile gelmiyor içimden sana karşı...
Nedenini sadece sen bil ama sonuçlarını ben yaşayayım...Teşekkürler mükemmel anlayışın için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder