19 Mayıs 2012 Cumartesi

Sağlık Olsun...

Fena halde nefret doluyum bugün...Saçma sapan bir  ilişki içindeyim...Tahammülüm kalmadı artık hiç bir şeye...Hiç sevmiyorum geleceğim deyip de gelmeme durumunu...İpler kopma noktasına geldi sanırım...Eskiden de can sıkıntısından ölüyordum...Şimdi de aynen öyle...Değişen hiç bir şey olmadı hayatıma birisini soktuğum zaman da...Belki de bir erkeğe seni seviyorum demeyeceksin...İnsan olarak sevsen bile demeyeceksin...Çünkü kendini buğday ambarında sanıyor sanırım...Hiç bitmeyecek gibi sömürmeye başlıyor...Sanırım bu ilişki de bitti...En azından benim için bitti...İstediğim gibi bir insan olmasına rağmen olmadı galiba ya...Bir yerlerde yanlış yaptım sanırım...Evet o yanlış olan notayı buldum ben...Demek ki olduğun gibi de görünmeyeceksin insanlara...İçinden geldiği gibi hareket etmeyeceksin...Söylemeyeceksin gene içinden geçenleri...Sır küpü olacaksın...Gizli saklı işler çevireceksin arkasından...İşte o zaman kadir kıymet biliniyor...Vay be arkadaş...Ne hale geldik amk...Allahtan sevgisiz bir ilişki idi...Çabuk biter gider benim için...Eh sağlık olsun diyelim o zaman...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder