3 Haziran 2012 Pazar

En Mutlusundan Olsun

İsyan ettiğimi düşünüyorsan eğer...
Büyük bir yanılgı içerisindesin...
Ayrılıklar hayatın birer parçası...
Bölünmez bir bütünlük içinde...
Hayır üzgün olduğumu düşünme...
Değilim çünkü...
Çünkü alışığım ben gidişlere...
Terk ediliş değil ama bu...
Sadece gitmek...
Bir son olduğunu da düşünmüyorum...
Yeni bir başlangıç...
Her iki sonsuz dünya için...
Evet öyle diyorlar...
Hani hayat devam ediyor ya...
Aynen öyle hayat işte...
Ben biliyorum gidişleri...
Özellikle sessiz olanları...
Herkes aynı yolu deniyor...
Tek kelime etmeden...
Sırt çantalarını takıp...
Uzun bisiklet yolculuğuna çıkıyorlar...
Yok ağlamıyorum...
Ortada ciddi bir sorun yok ki...
Güneş hala gökyüzünde...
Çocuklar parkta cıvıl cıvıl...
Müzik çalıyor televizyonda...
Her şey aynı yani...
Gidişler olsa da olmasa da...
Ben hissediyorum...
Sende hissediyorsun değil mi...
Her şey çok güzel olacak yalanını...
Ben asla tek kalmam üzülme...
Yalnız değilim ben...
Beni unutan bir sürü insan var hayatımda...
Düşünmene gerek yok beni yani...
Hadi hoşçakal de bana...
Bende sana güle güle diyeyim...
Ama en mutlusundan olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder