18 Ocak 2011 Salı

DELİLİK

Çaresizliğimi yüzüme vurmayın ne olur...
Farkındayım her şeyin...
Üzerime gelmeyin ey duvarlar...
Kendimi asma hissi vermeyin bana...
Ne sicim var çünkü...
Ne de halim...
Vücudumu taşıyamayacğım...
Ruhumun ağırlığı beton gibi...
Eziyor beni...
Gözlerim yormayın beni ne olur...
Kan gibi kıpkırmızı...
Bitti artık son damla...
Daha ne kadar akacaksınız...
Biliyor musunuz peki ne için bu kadar isyan...
Dudaklarım...
Susun artık ne olur...
Kulaklarımı kapatsam bile duyuyorum sizi...
Üzerime gelmeyin daha fazla...
Çığlık atacak gücüm de yok...
Zaten dört duvardan başka duyan da olmayacak...
Yormayın beni...
Parmaklarım kavrayamıyor bıçağın sapını...
Siz de mi onlardan yanasınız...
Takatiniz mi yok...
Hapsettiniz beni beyaz çarşaflara...
Beynimi uyuşturdunuz...
Düşüncelerimi öldürdünüz...

                                                                          I_lean



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder