18 Ocak 2011 Salı

İNSAN

Çok şey istediğimi düşünmüyorum...
Anlamanızı bekliyorum sadece...
Ben bir bulmaca değilim ki...
Çöz diyemem...
Kaleme de ihtiyaç yok o yüzden...
Sadece bana bakacaksınız...
Algılayacaksınız...
Ben robot da değilim ki...
Bir kullanma kılavuzum da yok o yüzden...
Sadece konuşmanız yeterli olacaktır...
Ben bir bilgisayar da değilim...
İçine çip yerleştirip çalıştırabileceğiniz...
Açma kapama düğmem de yok o yüzden...
Beklemelisiniz...
Ben bir telefon da değilim...
Tuşlara basıp yönlendirme yapamazsınız...
Bir ekrana da gerek yok bu yüzden...
Sadece dinlemeniz gerekiyor...
Ben bir şarkı da değilim...
Sözlerim yok...
Bestem yok bu yüzden...
Notalara da ihtiyacınız yok...
Nakarat gibi tekrar etmenize de gerek yok...
Ben bir bina da değilim...
Üzerine beton döküp yükseltebileceğiniz...
Kapım yok...Pencerem yok bu yüzden...
Ama ben bir insanım...
Kalbim var...
Herkese açık...
Kalbime çizik atmak için kalem kullanmayınız...
Kalbimi kapı olarak görmeyiniz...
İstediğiniz zaman girip...
İstediğiniz zaman çıkabileceğiniz...
Gözlerim var...
Bakışlarım...
Baktığım her şeyi kılavuz olarak algılamayınız...
Beynim var...
Düşünüyorum...
İstediklerinizi yaptırmak için içine çip yerleştirmeyiniz...
Dudaklarım var...
Sesim...
Haykırışlarım...
Ağzımdan çıkanları romantik aşk bestesi gibi düşünmeyiniz...
BEN SADECE BİR İNSANIM....

I_lean



1 yorum:

  1. En sevdiğim yazın olabilir bu işte..Her satırı o kadar anlamlı ki aslında...evet seviorum

    YanıtlaSil