19 Nisan 2011 Salı

DİYELİM Mİ O ZAMAN?

Uzun zaman oldu buraya bir şeyler karalamayalı...Aslına beynimde bir sürü yazacak konularım var ama bir türlü onları ifade edecek kelimeleri toparlayamıyorum...Yazmaya başladığım zaman hepsi birden uçacak gibi geliyor bana o yüzden de iki satır yazıp da bırakmayı istemiyorum...Bu akşam nedense içimden geldi yazmak...
Güne üzücü  haberler ile başladım her zaman olduğu gibi...Şu İETT şoförü konusu...Küçük bir bebeğin biber gazı yüzünden hastanede yatması konusu...Bıçaklanma konusu...Nasıl bir ülkede yaşadığımı tekrardan bana hatırlattıkları için çok teşekkür ediyorum büyüklerime.Ha bir de geçmiş zamanlardan kalma nükleer konusu var...Onu unutmamak lazım...Yıllardan beri beden sağlığımız ile oynayan büyüklerimiz bu sefer çözümü kökten halletmek için nükleere başvuruyorlar ve genlerimiz ile oynama yolunda adımlar atmaya yelteniyorlar...Herhalde normal bir insanda bulunan tek bir beyin, işlerine yaramadı ;mutasyona tabii tutup bizleri iki kafa yapıp beyinlerimizi çiftleştirmeye çalışıyorlar...O da güzel...Ne diyelim ki?Hayırlı olsun,tebrik ederiz sizleri bu düşünceleriniz sayesinde diyip destekleyelim mi?Neyse...Bu arada geçen haftalarda, yayınlanmasın diye kıyamet koparılan şu kitaba ne oldu?Kimseden bir ses seda çıkmadı...O kadar kitap internette yayımlandı,millet okudu...Ayaklanan ve ya baş kaldıran birileri çıkar diye düşünmüştüm ama kimseden tık yok...Korku! sen nelere kadirsin mi diyelim o zaman buna? Bir de seçim zamanı yaklaşıyor değil mi ya...Bu konuya hiç bulaşmasan iyi olacak sanırım...Hayırlısı diyelim mi o zaman ?Evet diyelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder