24 Mayıs 2011 Salı

YAĞMUR...

Düşünceler gene kemirmeye başladı beynimi...Elim kolum bağlı bir şekilde rüzgara doğru oturmuşum ellerim havada yağmurun yağmasını bekliyorum...Aslında şimşeklerin çakması baya bir zaman oldu ama hala görünürlerde yağmur damlaları yok...Ah şu damlalar nasıl da kendini naza çekiyorlar...Bulutlar unuttu mu yoksa nasıl yağmur indireceklerini???Yoksa başka bir bulutu mu bekliyorlar yağmak için???Çok zaman oldu ama ya...Hadi yağmur...Nerede kaldın???Yağ artık...Çok yoruldum seni beklemekten...Ha bugün ha yarın derken sayamadım uykusuz geçen gecelerimi...Bekliyorum...En azından ufak ufak çiselemeye başlasan...O zaman içimde bir umut doğar...Evet yağmur yağacak diye daha büyük bir heyecanla beklerim senin gelişini...Yüzüme konduracağın küçücük bir yağmur damlası nasıl da beni mutlu edecek biliyor musun???Bak hala gözlerimi yummadım...Pencerenin önünde bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder