25 Mayıs 2011 Çarşamba

KALP KONUŞMASI

Merhaba...Ben geldim...Biliyorum haber vermeden çaldım kapını ama burada olacağını biliyordum...Hiç bir yere gidecek durumun yok zaten...Haberlerini aldım merak etme...Eeee nasılsın bakalım??? İyi misin???İyi gibi görünüyorsun ama sanki biraz solgun gibisin...Seni ilk gördüğümde daha renkli idin...Kıpkırmızı yanakların vardı...Hafif kilo mu aldın sen???Yoksa büyüdün mü???Baksana şu haline koskocaman suratın olmuş...Ben seni tanıdığımda yumruk kadardın...Şimdi de elime avucuma zor sığıyorsun...Yok yok kesin büyümüşsün sen...Kabına sığamamış da dolmuş taşmışsın...Acaba o yüzden mi bu kadar paramparça oldun sen???Bakıyorum da haline küçük küçük çatlaklar var üzerinde...Bazıları da çok büyük...Herhalde yerin sana dar geldi...Hatamı biliyorum aslında...Seni hiç görmeye gelmedim...Yalnız bıraktım...Ama biliyordum ki sen kendi başının çaresine bakacak kadar olgundun...Başkalarının bana ihtiyacı vardı...Daha zayıf yüzler var biliyor musun???Onlara yardım etmek zorundaydım...Biliyorum bana bu yüzden kırgınsın...Aslında arada da olsa seni ziyarete gelmem gerekiyordu...Ama bak şimdi buradayım...İçinden geçenleri biliyorum...Ölüm döşeğine düşünce mi aklına geldim diye soruyorsundur kendi kendine...Ama bilmiyordum...Gerçekten bilmiyordum bu kadar çok zarar görebileceğini...Beni affedersin değil mi???Yoksa bu kırıklar ve çatlaklar onlar yüzünden mi???Çok mu üzdüler seni???Tamire ihtiyacın var değil mi???Farkındayım...Çünkü o kadar yavaş adımlarla yürüyorsun ki...Korkuyorum düşeceksin diye...Yok böyle söyleme...Baksana hala ayaktasın...Can veriyorsun yüzüne...Hem artık ben varım...Sana yardıma geldim...Bundan sonra birlikte adımlar atacağız...Bütün bu gördüğüm kırıntılar gidecek...Yepyeni,tertemiz yapacağım seni...Tekrardan eski kırmızı haline döneceksin...Adım atmayı bırak eskisi gibi koşmaya bile başlayacaksın...Hadi toparlan...Temiz hava almaya çıkalım...Kendine gelirsin...Hem bir bakalım kimler kimler kırmış seni...Sen kimleri kimleri kırmışsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder