8 Haziran 2011 Çarşamba

BİR İLERİ İKİ GERİ

Bir türlü karar veremiyorum...Bir yanım seni isterken diğer yanım nedense 'hayır' diyor...Bir gün sana yakınlaşırken öteki gün senden uzaklaşmak geliyor içimden...Bir ara seni çok seviyorum ama diğer zamanlarda seni boğmak isteyecek derecede senden nefret ediyorum...Bazı zamanlar beni o kadar çok darlıyorsun ki sana dayanmak mümkün bile olmuyor...Ama bazı zamanlar seninle muhabbet etmek,dertleşmek,konuşmak,bir şeyler paylaşmak hoşuma giderken gene alt üst oluyor beynimde düşünceler seninle ilgili...Bir adım ileri iki adım geri atarak nereye varacağımı bilemeden savrulup gidiyorum sanırım...Hangi kapıdan içeri gireceğime de bir türlü karar veremedim...A mı desem Z mi desem...Doğuya mı gitsem batıya mı gitsem...Doğudan doğan ve batıdan batan güneş gibi değilim hayatımda...Nereye ulaşacağımı bilemeden savrulup gidiyorum...Olmak veya olmamak felsefesi yerine resmen sevmek veya sevmemek felsefesi yaşıyorum...Of neden karışık her şey bu kadar?Neden hiç bir şey net değil?Kararsızlıklar ne zamana kadar devam edecek hayatımda?Sıkılmaya başladım artık bu durumdan...Hep ileri adım atmak istiyorum...Çok mu şey istiyorum?

1 yorum: