24 Haziran 2011 Cuma

YALAN...

Herkes aynı şeyden bahsediyor...Yazılan şarkılar...Söylenen sözler...Çekilen acıların çoğu...Hepsi senin yüzünden...Farklı bedenlerde,farklı beyinlerde,farklı ağızlarda şimşek gibi çakıyorsun...Varlığın ile yokluğun bir benim için...Hatta bu aralar olmadığını bile söyleyebilirim...Seni bana kabul ettirecek hiç bir şey yok çünkü...Ne bir delil ne de bir iz...Hani karda yürür ama izini belli etmez diyeceğim ama inanmıyorum ki sana...Yoksun işte...Hiç olmadın zaten hayatımda...Şimdi neden sana dönük olsun ki yüzüm...Sen beni bırakalı çok oldu galiba ama ben sana hiç tutunmadım ki...Asla senden yana olmadım ki...Hep yalanladım  seni...Maddi veya manevi bir değer olarak bile görmedim seni...Sen yoksun dedim ya...Boşuna bağırmaya kalkma bana...Seni duymayacağım ki...Yoksun işte sen...Bende yer etmedin...Anla artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder