12 Temmuz 2011 Salı

BEYAZ KAĞIT...

Koskocaman bir boşluksun benim için...
Sadece kenarlarını çizmişler siyah ile...
Üzerini karalamak geliyor içimden...
Uzun uzun çizgiler çizmek enlemesine...
Sonra da boylamasına kırmızı çizgiler çekmek...
Kısacası sendeki bu boşluğu ufak parçalara ayırmak...
Belkide sendeki bu boşluğu daha anlamlı kılmak...
Ufak parçalarını dağıtmak geliyor içimden...
Dört bir yana...
Herkes bir şeyler karalasın seni anlatan...
Sevgi sözcükleri,nefret notları belki de...
Ama en azından içinde bir boşluk olmasın...
Her bir insan için farklı anlamlar taşı parçalarında...
Düşünceleri anlatmanı veya göz yaşları ile ıslanmanı istedim...
Derdi olanlar için bir günah keçisi ol istedim...
Suçlu aradıkları zaman sana bulaşsınlar istedim...
Veya sadece sana sığınmalarını istedim...
Şen şakrak,sevinç içinde olanlar için...
Mutluluk paydası ol istedim...
En mutlu anlarını senin üzerinde şekillendirsinler...
Sen de onlar ile birlikte üzül,gül,ağla,sevin...
Çünkü sana yazılan her bir satır...
Onların birer parçası...
Aynı senin parçaların olduğu gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder