18 Ağustos 2011 Perşembe

KİME,NEYE GÖRE YAŞIYORUZ?


Şu yaşıma gelene kadar bir çok şey yaşadım.Hepsini biriktirdim anı gibi.Gün geldi sorguladım yaptığım bir çok şeyi.En çok da hatalarıma takıldım ,içinden çıkamadım zaman zaman.
Kime ve neye göre hataydı?Karar veremedim.
Başlangıçta güzeldi aslında.Sonu hüsran olan bir çok şey.Ben aslında hep güzel kısmını aldım anılarıma.Çünkü diğer türlüsü beni mutsuz ederdi.
Hiç iyi,güzel kısmı olmayan,tamamen siyaha boyanmış hatalarım da oldu benim.Bu zamanlarda daha geniş açıdan bakmam gerekti bir çok şeye.Artık sadece ben yoktum,benim yaptıklarım yüzünden zarar verdiklerim de vardı.Bir yanım 'bu senin hayatın' derken,bir yanım ise hep aklımı karıştırdı.Hala daha içinden çıkabilmiş değilim.İsyan ettim çoğu zaman! 'Size ne!Bu benim hayatım' demek istedim.Günahı ile sevabı ile benim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder